Proiectul Deschidem școala noastră pentru toți copiii! este finanțat prin Programul de Educaţie, Burse, Ucenicie şi Antreprenoriatul Tinerilor în România finantat prin Granturile SEE - Mecanismul Financiar 2014-2021 (https://www.eeagrants.ro/ , http://www.eea4edu.ro )
AI. Creşterea cu 75 persoane a nr de profesori care participa la cursuri formale şi informale pe următoarele teme: Abordări de predare centrate pe elev, Şcoala inclusivă şi predarea într-un mediu multicultural, Democraţia şi educaţia pentru cetăţenie activa şi Drepturile omului/copilului, tolerantă, anti-discriminare, după cum urmează:
T1 – 5 grupe de 15 participanţi/grupa pt cursul de formare profesionala acreditat „Comunicare eficienta pentru un climat educational propice învăţării”
AI. Creşterea cu 75 persoane a nr de profesori care participa la cursuri formale şi informale pe următoarele teme: Abordări de predare centrate pe elev, Şcoala inclusivă şi predarea într-un mediu multicultural, Democraţia şi educaţia pentru cetăţenie activa şi Drepturile omului/copilului, tolerantă, anti-discriminare, după cum urmează:
T1 – 5 grupe de 15 participanţi/grupa pt cursul de formare profesionala acreditat „Comunicare eficienta pentru un climat educational propice învăţării”
T2 - 5 grupe a cate 15 participanţi/grupa pt cursul de formare profesionala acreditat Profesori dedicaţi pentru un învăţământ de calitate.
T3 - 5 grupe de 15 participanţi/grupa pt atelier de lucru Educaţie pentru cetăţenie activa în şcoli.
T4 - 5 grupe de 15 participanţi/grupa pt atelier Diferenţele ne apropie, violenţa ne desparte.
AII. Creşterea cu 6 a nr de materialelor didactice elaborate şi diseminate cadrelor didactice după cum urmează:
IO1 - Prin cunoaştere – către solidaritate şi coeziune în comunitate – 64 pag
AII. Creşterea cu 6 a nr de materialelor didactice elaborate şi diseminate cadrelor didactice după cum urmează:
IO1 - Prin cunoaştere – către solidaritate şi coeziune în comunitate – 64 pag
IO2 - Moştenire culturală comună – 56 pag
IO3 - Respectul faţă de ceilalţi începe de la respectul de sine
IO4 - Bazele legislative ale educaţiei interculturale
IO5 - Interes şi respect faţă de valorile etniilor conlocuitoare
IO6 - Modul de a gândi şi modul de a fi
AIII. Creşterea cu 75 de pers a nr de părinti / tutori (din care 35 romi) care participa, indiferent de etnie, la activităţi de învăţare/conştientizare referitoare la anti-discriminare, incluziune sociala şi tolerantă, drepturile omului/copilului - 5 mese rotunde după cum urmează:
- A1. Etniile din judeţul nostru
- A2. Educaţia interculturală – proces de integrare socială
- A3. Principii şi valori ale societăţii interculturale
- A4. Bazele legislative ale educaţiei interculturale
- A5. Prin cunoaştere reciprocă ne înţelegem mai bine
AIV. Creşterea cu 250 (din care 100 romi) a numărului de elevi care participa la activităţi extracurriculare pentru elevii romi şi neromi, de conştientizare referitoare la incluziunea socială, care susţin dezvoltarea unor abilitaţi/atitudini sociale - 5 cursuri extracurriculare:
- B1. Prin cunoaştere – către solidaritate şi coeziune în comunitate
- B2. Moştenire culturală comună
- B3. Respectul faţă de ceilalţi începe de la respectul de sine
- B4. Interes şi respect faţă de valorile etniilor conlocuitoare
- B5. Modul de a gândi şi modul de a fi.
C2 şi C3. Creşterea cu cel puţin 400 de persoane a numărului celor care beneficiază de informare, comunicare, diseminare rezultate proiect, continuitate şi sus